[Запись и материалы] Педагогическая онлайн-конференция «EdTrends 2021/2022» Смотреть
Конкурс разработок «Пять с плюсом» июль 2021
Добавляйте свои материалы в библиотеку и получайте ценные подарки
Конкурс проводится с 1 июля по 31 июля

"Pygame. Артқы фон"

python программасы Pygame кітапханасы бойынша, 2Д ойынының артқы фонын құрастыру
библиотека
материалов
Содержание слайдов
Номер слайда 1

Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

Номер слайда 2

Ойынның фоны дегеніміз не?​2. Ойынның артқы фонын құрудың қанша әдісі бар деп ойлайсың Ойын құруда оның фонын қалай таңдауға болады?Артқы фонға сурет кірістіру мүмкін бе?Ойын жасау алгоритмі қандай?Ойлан

Номер слайда 3

import pygame # pygame кітапханасын іске қосадыpygame.init() # pygame-ді таныстырады, баптайды screen = pygame.display.set_mode((300, 200)) # pygame терезесіне өлшем бередіpygame.display.set_caption (“Primer") # терезеге атау беру # бұл жерде фигуралар салу командалары жазылады pygame.display.update() # жаңа суретті алу экранды жаңартады # негізгі цикл ойын логикасы жазылған блок болып табылады:while True: pygame.time.delay(1000) # программаны бірнеше уақытқа/1000-миллисекунтқа/ тоқтатады. for i in pygame.event.get(): # оқиғаны өңдеп, алмастыру жолы if i.type == pygame. QUIT: exit() # терезені жабу. Сақтап қойған үй тапсырмасының файлын ашыңдар

Номер слайда 4

Программа циклі 3 негізгі бөлімнен тұрады: пайдаланушымен байланыс: пайдаланушының кіруін және оларға жауапты тұрақты «тыңдау» үшін пайдаланылады. Бұл пай даланушы пер нетақта немесе тін туірді пайдаланған кезде болуы мүмкін;ойын логикасын енгізу; көріністі және кейіпкерлерді қайта жасау арқылы экранды жаңарту. Ойын жасау алгоритмі: терезе ашу, артқы фонға бояуды құю, ойын кейіпкерлерін жүктеу

Номер слайда 5

import pygamepygame.init() screen = pygame.display.set_mode((500, 500))pygame.display.set_caption ('Primer')screen.fill((255, 255, 255))# бұл жерде фигуралар салу командалары жазыладыpygame.display.update() while True: pygame.time.delay(1000) for i in pygame.event.get(): if i.type == pygame. QUIT: exit() Ойын терезесіне артқы фонды кірістірудің екі әдісі бар: ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояуартқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру түстер1 әдіс Фонды ақ түспен бояу2 әдісfn_surf = pygame.image.load('fon.png').convert()fn_surf.set_colorkey((255, 255, 255))fn_rect = fn_surf.get_rect(center=(350, 250))screen.blit(fn_surf, fn_rect)2

Номер слайда 6

fn_surf = pygame.image.load('fon.png').convert()fn_surf.set_colorkey((255, 255, 255))fn_rect = fn_surf.get_rect(center=(350, 250))screen.blit(fn_surf, fn_rect)Фондық суретті жүктеу. Суретті экранның дәл ортасына орналастыру. Суретті арналған орынға орналастыру

Номер слайда 7

2 әдістің нәтижесіimport pygamepygame.init() screen = pygame.display.set_mode((700, 500))pygame.display.set_caption ('Primer')screen.fill((255, 255, 255))fn_surf = pygame.image.load('fon.png').convert()fn_surf.set_colorkey((255, 255, 255))fn_rect = fn_surf.get_rect(center=(350, 250))screen.blit(fn_surf, fn_rect)# бұл жерде фигуралар салу командалары жазыладыpygame.display.update() while True: pygame.time.delay(1000) for i in pygame.event.get(): if i.type == pygame. QUIT: exit()

Номер слайда 8

Компьютер экраны үш түсті пиксельдерден тұрады: қызыл (Red), жасыл (Green), көк (Blue). RGB – бұл үш негізгі компонентті 0 мен 255 аралығындағы араластыру арқылы барлық түстер мен олардың реңктерін алу әдісін ұсынатын түс үлгісі. Күлгін - ­(255,­0,­255)Қызыл - ­(255,­0,­0) Көк - ­(0,­0,­255)Сары - ­(255,­255,­0) Көгілдір - ­(0,­255,­255)Ақ - ­(255,­255,­255)Жасыл - ­(0,­128,0)

Номер слайда 9

Фигураларды салуға арналған Draw негізгі функциялары{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Қызмет­тер­Сипат­­та­ма­ла­рыpygame.draw.rect. Төртбұрышты салуpygame.draw.polygon. Көпбұрышты салуpygame.draw.circle. Шеңбер салуpygame.draw.ellipse. Эллипс салуpygame.draw.arc. Эллипстің доғасын салуpygame.draw.line. Түзу сызықтың қиындысын салуpygame.draw.lines. Бірнеше іргелес сегменттерді сызуpygame.draw.aaline. Тегіс сызықтарды сызуpygame.draw.aalines. Тізбегі тегістеліп сызылған сызықтар1-кесте. Pygame.draw көмегімен негізгі кескіндерді сызу

Номер слайда 10

Компьютермен жұмыс import pygame pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((300, 200))screen.fill([255, 255, 255]) # бұл жерде фигуралар салу командалары жазылады pygame.display.update() while 1: pygame.time.delay(1000) for i in pygame.event.get(): if i.type == pygame. QUIT: exit()Фон түсі қандай? Оны жасыл түске өзгерт. Шеңбер салайық. Ол үшін: pygame.draw.circle(screen, (0, 0, 255), (250, 250), 75) – командасын қосамыз

Номер слайда 11

Үй жұмысыҚарапайым бір ойынның сценарийін ұсыныңдар. Сол ойынға кейіпкер таңдап, ойын терезесіне фон мен кейіпкерді орналастырыңдар.import pygamepygame.init()screen = pygame.display.set_mode((700, 500))fn_surf = pygame.image.load('fon.png').convert()fn_surf.set_colorkey((255, 255, 255))fn_rect = fn_surf.get_rect(center=(350, 250))screen.blit(fn_surf, fn_rect)bala_surf = pygame.image.load('ruba.png')bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 370)) screen.blit(bala_surf, bala_rect)pygame.display.update()wpygame.display.update()running = Truewhile running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame. QUIT: running = Falsepygame.quit() Дайын программа кодын орындап, нәтижесін көрсет

Информация о публикации
Загружено: 20 апреля
Просмотров: 5662
Скачиваний: 54
Гульнара
Информатика, 9 класс, Презентации
Скачать материал